SLUTA TJATA OM BARN, FÖR I HELVETE!

Nu är jag arg och upprörd, nu har jag tammefan fått nog! SLUTA TJATA OM BARN, BARN, BARN! Jag är INTE gravid och jag kommer fan inte att bli det! När alla tjatar, så är det fan inte konstigt att man tappar suget att någon gång skaffa barn. Jag är inte intresserad av att skaffa barn just nu. Jag tänker inte skaffa barn före utbildning! Jag tänker utbilda mig och sen får vi se. Jag vill inte sitta där med tre ungar på armen och ingen utbildning! I vårt samhälle är det otroligt viktigt med utbildning, och jag vill göra något med mitt liv innan jag tillverkar ett nytt liv! Och om man nu inte vill ha barn, är det en så stor grej? Anledningen till detta utbrott är, att för en stund sedan så var serviceteknikern och hyresvärden här för att fixa vattnet. Och de ställde lite frågor, och jag lät bara förvirrad. Och då ställer serviceteknikern frågan: "Är det hormonerna som spökar?"! hur fan har man mage att ställa en sådan fråga? Jag är så jävla less på barn-prat, finns det inte roligare saker att prata om? Jag vill ha en hund, inte ett barn!

Jag är inte gravid, jag har lite kärlekskhantag som alla andra!

Tack och hej.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha Emma, den meningen var bra: "Jag vill ha en hund, inte ett barn!" :) Bra blogg, kör hårt!

2012-09-07 @ 10:41:30
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0