Nudism

Nu har jag vaknat upp ifrån min skönhetssömn. Jag sover så förbaskat djupt! Jag fattar inte?! Hade jag inte alarmet så skulle jag nog kunna sova till tiden för kvällsmaten! Men jag är vuxen, så jag går upp och gör något av dagen. Sova, det får man göra i ett annat liv. Skönt var det i alla fall. Här sitter jag nu, med mat i magen. Åh, innan jag skulle sova igår kväll, så låg jag och funderade på vad jag skulle äta till frukost! För finns det något bättre mål på dagen? Jag har precis avnjutit en smaskig frukost, naturell yoghurt med hemmagjort müsli och granatäpple + två finn-crisp med färskost på och en kopp med citronte. Åh, kan det inte vara morgon jämt?!

Nu väntar jag på vår hyresvärd och någon servicetekniker som ska komma förbi och serva vårt vattensystem, för att vattnet har smakat och luktat konstigt på senaste tiden... Finns det något värre än äckligt vatten? Nej. I alla fall, jag tycker inte om när folk ska komma på besök, känns som om man måste gömma saker. Och ta en runda, så det inte ligger några underkläder eller annat personligt utspritt. Jag är också en kvinna som även tycker om att springa runt naken, inte springa bokstavligen, men det händer ofta att jag går runt naken eller lättklädd för att det faller mig in. Ännu en fin anledning till att bo i hus och avskilt! Så ja, bli inte förvånade om ni råkar se en rumpa kika upp i fönstret. Finns det egentligen något mer naturligt än nudism? Naket är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0