Hallå?

Det är fortfarande inte en enda skorsten som har antagit mitt vad? Vill ni inte bli klokare eller i alla fall att jag rent ut sagt betalar din bok? Är ni lata, snåla eller bara väldigt sugna på att röka? Kanske alla tre? Töntigt.

Ikväll har jag bakat LCHF bollar igen. Och imorgon är det jag som knackar på hos Terese för lite fika-stund. Hoppas bara inte några förbipasserande elever känner doften, för de är förbaskat goda. Och imorgon tänker jag införskaffa mig (oss) en glassmaskin! Så väldigt gott det ska bli med hemmagjord glass.

Dags att sluta ögonen och stänga kiosken för idag. Imorgon är det jobb och fredag som gäller. Och ja, inget av dem låter speciellt motbjudande.

På återseende.

P.s kolla bilden. Alla som vet hur jag går, kan nog hålla med om att jag är i riskzonen... Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0