Ett gott skratt förlänger livet

Ni som inte skrattar så mycket borde ändra om på det, och börja med det. Ett skratt sitter aldrig fel.

Kvällen blev bra, D och jag åkte hem till Daniels syster och hennes sambo för lite fika. Det hela slutade med att D och Jimmy fick åka iväg på jobb och jag och Nettan tittade på en film och pratade nostalgi. Om ni inte har sett bridesmaides så se för fasen till att göra det! Har inte skrattat så mycket på säkerhet tre år. True story.

Nu ligger jag här i sängen och tänker Beck-tankar. Skulle egentligen lägga ut nyckeln till D, som ännu inte kommit hem. Men jag tog in nyckeln igen. Tänk om någon hittar nyckeln och typ slår ihjäl mig? Jag kan inte komma fram till om jag kan klassas som realist eller orealistisk när jag tänker så... Men jag vet att jag inte är ensam om att tänka så.

Nu saknar jag mormor. Hoppas du sover gott fina mormor, för det ska jag också försöka göra nu.

Och med de orden så väljer jag att avsluta.

Här får ni en bild att skratta åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0