En onsdag

Jahaja klockan börjar närma sig halv tio på kvällen, och jag undrar vart den här dagen tog vägen? Jag har pluggat, bakat, lagat mat och gått en telefonpromenad med Agnes. (praktisk lösning när man inte kan gå tillsammans fysiskt. Så då ringer vi varann och samtidigt som vi pratar, så promenerar vi! Nytta med nöje). Nu sitter jag här och har ätit en av mina smörgåsar och tittar på Trinny & Susannah stylar om Sverige. Bra program! Så roligt att se förändringen i slutet. Tänk vad lite kläder och styling kan göra.

Ja, brödet blev väl sådär. Skit gott, men bränt och hårt. Svårt att skära! Men det är ugnens fel. 250 grader står det i receptet men vår ugn får det till typ 600 grader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0