Baby dusch

Idag har det vart en händelserik dag. Daniel och jag klev upp runt tio snåret och sedan begav vi oss in till Marieberg för att handla lite mat, och sedan hem för att äta lunch och sedan vidare till dagens äventyr. En av mina närmsta och äldsta vänner, Johanna, ska om en månad få en liten knodd. Och i samband med det så hade Linda och Tilda anordnat en s.k baby-shower för hennes skull. Vi träffades hemma hos Johannas mamma, där vi överraskade Johanna med fika och presenter. Det hela blev jättebra, och vi satt alla 16 damer satt och pratade i över två timmar. Många goda skratt och vi alla fick även gissa ankomstdatum för den lille... Johanna är beräknad till den 6 Oktober, och min gissning föll på den 8 Oktober. Vi får väl se vem som får rätt.

Här sitter jag nu, och tittar på en skitserie, Kommisarien och havet. Har ni inte sett den serien, så titta inte på den heller. Hälften av skådespelarna är dubbade från tyska till svenska, och virse versa. Skit irriterande.

Nu ska jag återgå till serien.

På återseende.



Av någon jäkla anledning så går det inte att rotera bilderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0