ÄCKLIGT

Tänk er att höra en råtta vandra runt i din vägg? Äckligt? Okej, det är så jag har det. Jag sitter och tittar på tv och hör hur en råtta går ifrån ena sidan rummet till andra sidan rummet. I väggen. Den har gjort en berg och dalbana i väggen. Så jävla äckligt! Men har som tur är inte hört något i de andra rummen. Hoppas fan att det "bara" hörs när man tittar på tv. Blä. Äckliga jävla djur.

Tittar på Snookie & Jwoww på MTV. Jävla skit säger jag bara. Hatar alla dessa serier med dumma, korkade och omogna människor i. Som lever på att beté sig som idioter och får pengar för att säga korkade saker. Nu bytte jag till nyheterna istället, känns lite mer intellektuellt i alla fall. Vuxenpoäng jajjamensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0