I'm done

Förra veckan så pratade vi om "wonderful feelings" på engelska lektionen. Vi fick ett papper med typ 30 förslag på sådana känslor. Jag valde:

"wonderful feelings"
Lukten av precis tillagade popcorn.
När man umgås med sina vänner.
Och!
När man har avslutat och gjort något färdigt.

Den sistnämnda känslan är en av dem de bästa! Och den känner jag idag. Har gjort klart grammatiken som jag legat efter med. Och det känns så jäkla skönt! Och jag har redan bockat av dusch och träning ifrån min to-do lista. Så nu tänker jag försöka att njuta av resten av tiden som är kvar av den här dagen. Min svärmor fyller år så vi ska fira henne.

Jag har så svårt att få arslet ur vagnen. Och när jag äntligen får det, så går allt av bara farten och sen frågar jag alltid mig skälv: Emma varför lyfter du inte på arslet oftare?

Jag är baktung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0