Euphoria

Euphoria det betyder lyckorus. Och ett sådant hade jag efter att jag träffat fyra fina människor. Synd bara att vi inte kan träffas oftare... Det var verkligen trevligt och intressant. Jag tror alla är så förväntansfulla över bebisen! Vi får väl se när hon väljer att komma ut till oss här i världen.

Tack i alla fall för ALLT igår och det var verkligen välbehövligt med en vän-kväll. Jag älskar er, av hela mitt hjärta. Ta vara på de vännerna ni vill ha kvar. Det handlar om kvalitet inte om kvantitet .

Dags att gå upp och äta lite frukost. Och sedan full fart mot skolan! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: linda

älskar dig med, alltid lika mysigt att träffa mina bästa <3

2012-10-03 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0