Tomhet

Vad ska jag säga? Vad kan jag säga? Jag känner så otroligt mycket, hela situationen är bara fylld med känslor av alla dess slag. Jag blir så otroligt känslosam så fort det är något. Och nu. Det blir bara kaos.

Jag känner ilska, sorg, kärlek, förtvivlan, hjälplöshet samtidigt som jag känner mig helt tom. Jag känner mig sällan tom, jag har oftast saker att säga och tycka. Men ibland pyser bara luften ur en, och man stannar upp och bara ser sig omkring. Och just nu ser jag något som jag vill välja att kalla tragedi, och ett uppvaknade på samma gång. 

Vad får man säga och inte? Man måste ta hänsyn. 
Och jag tänker ta hänsyn och lägga detta på hyllan en stund. 
Under tiden tänker jag fundera ut vad jag ska skriva.

Tills dess lyssnar vi på låten, Run Away. 




Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2012-11-04 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0