Tillökning

Har jag sagt att jag hatar blogg.se-appen? INTE?! Okej, men då kan jag här och nu meddela att jag gör det. Förbannat irriterande att det inte går att blogga ifrån mobilen. Suck. 

Vi har som ni alla vet, fått tillökning i familjen. Det är inte längre bara jag och Daniel, utan nu har vi även två små krabater som ränner runt i huset. Önskar jag hade så mycket energi som dem har. De är verkligen all over the place, all the time! Men, de är bara 12 veckor gamla, och då kan man väl inte förvänta sig annat? Sötnosar. De har dock inte namn ännu, för vi vet inte ens vad de är för kön. Men vi tänkte ta oss en titt på deras könsorgan (Kan man säga så?) lite senare ikväll, måste hitta en bra förklaring till hur man ser könen på dem, så att vi kan hitta ett par passande namn till dem. 

Nu har vi i alla fall ett välfyllt kylskåp!

Finn två fel...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0