Stalker

Igår diskuterade jag och Ida hur det måste kännas, att vara förföljd, efter att vi sett reklamen för programmet "Stalkers" på tv3. Fruktansvärt rädd skulle man nog vara, och det kan inte vara roligt att känna att någon studerar och följer efter en hela tiden. Och sedan tänkte vi och diskuterade om vi själva kanske är förföljda. Men sedan efter en stund så kommer vi fram till att vi har alldeles för tråkiga liv för att någon ens skulle vilja förfölja oss. (HAHAHAHAHAHAHAH). Och det känns ju väldigt betryggande! Ibland tror jag att det har sina fördelar att vara tråkig och pensionärsaktig.

Jag sover och äter.
Där har du mitt liv! Min stalker. Inte så intressant? Jodå. Mat är gott, sova är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0