Nya möjligheter

Hej hopp. Här yr snö-stormen utanför fönstren och det känns ännu bättre att få spendera tid inomhus! Idag har jag inskolat mig på ett nytt ställe, och allt verkar lovande. Var lite nervös i morse, men det släppte under dagen. Allt har gått bra, men en del nya saker att hålla reda på och komma ihåg. Roligt var det i alla fall att träffa nya människor och uppleva en ny arbetsplats!

Idag på eftermiddagen besökte mamma och min syster mig, för lite mat, fika och katt-gos. Och de har precis lämnat bygget och begett sig ut på vägarna igen.

Nu tänkte jag ta en dusch, ringa Agnes och lägga mig tillrätta för att plöja i genom den gamla men så otroligt bra julkalendern Pella Svanslös!

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0