In my head

Nu har jag rensat hårddisken som sitter mellan axlarna men ovanför tuttarna. Det var skönt. Jag tog en promenad på 4 km och pratade med Agnes samtidigt. Vi pratade om det kvinnliga könsorganet stora delar av tiden, faktiskt. Ett mycket spännande och givande ämne. Hur viktigt det faktiskt är att TA HAND OM SIN (jag hatar att behöva använda det brutala ordet) FITTA. Det är också en viktig del av den kvinnliga kroppen, om inte en av de viktigste delarna. Tar ni hand om ert underliv/fitta? Ja, kalla det vad ni vill. 

En dag tänker jag berätta en sak. Jag tror att tiden är inne nu, och det är snart preskiberat. 

Nu måste jag återgå till skolarbetet. Engelsk litteratur, yes. No. 







Kommentarer
Postat av: Agnes

Får jag påpeka att vi pratade om lite mer saker än bara kön? :D

2012-11-05 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0