Fiasko

Började dagen med havregrynsgröt och Nyhetsmorgon. Och det var nog fiaskot som uppstod i Nyhetsmorgon när Elisabet Höglund klev in i studion, som satte prägel på denna dag. Allt har känts lite luddigt. Hade inte riktigt balans på jobbet och jag har bara känt mig hängig. Gav mig iaf ut på en rask promenad, 40 min/5 km. Det var skönt och välbehövligt.

Det känns som att det är något som ska bryta ut i sjukdomsväg, men det vägrar liksom visa sig. Är trött och hängig.

Har bara legat framför tv:n resten av kvällen. Först ett fiasko till program på femman, polisskolan. Löjligt. Och nu TV3 dokumentär, om våldtäkter och våld i hemmet. Hemskt. Fruktansvärt.

Nu tänker jag sova. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0