Bye bye baby

Ja, jag fick vakna upp själv idag. Tomt. Daniel och hans crew har åkt till den årliga traditionen, dreamhack. Varje vinter! Men jag har inget emot det, tycker det är roligt att han underhåller sina intressen. Men ja, imorse klockan halv sex, när vi pussade och kramade hejdå så gjorde det lite extra ont i hjärtat. Varför vet jag inte, men jag känner ofta så när vi har en bra period.

Alltså alla förhållanden går upp och ner, och vi har ofta perioder då det är extra bra eller lite mer bråk och tjafs. Men det är faktiskt så att man behöver båda för att det ska fungera i längden! Vi har ju ändå vart ihop i snart fem år. Helt sjukt vad tiden går fort!

Men att vara ifrån varandra, det är något bra och det blir så roligt att träffa varandra sedan. På måndag, då! Och då får vi även hem våra katter. Mycket spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0