Här ligger jag

Nyss vaknat, har sovit som en stock i natt. Men det är väl inte så konstigt efter en finfin kväll igår? Vi som läst tillsammans på viadidakt, träffades igår för att grilla och lite fest. Väldigt trevligt, och det finns många av er som jag kommer att sakna! Tack allesammans. Bilderna stod andra Emma för, och har jag tur så kan jag kanske få låna några av dem hit...

Själv så avslutade jag kvällen ganska tidigt, runt halv tolv. Hade en sprängande jävla huvudvärk hela kvällen, och tillslut orkade jag inte kämpa emot. Så sängen blev det för min del.

Utvilad ligger jag nu här, jag tänkte stappla upp och styra kosan mot kylskåpet. Ge mig mat!

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0