Happiness

Det går i perioder, allt går i perioder. Humör, relationer, arbete, ekonomi, studier, lycka, energi, vikt (höhö). Men ibland känner jag bara att allt är i balans, ett lyckorus helt enkelt. Ibland varar det i dagar, ibland veckor. Men ja, just nu beifnner jag mig i ett sådant rus. Why? Jo, min och Daniels relation är på topp just nu, vi ska - idag faktiskt - skriva kontrakt med vår framtida hyresvärd, mina studier går bra, mina vänskapsrelationer är också på topp, och tackvare den föregående veckan så anser jag att jag har toppenvänner! Jag kan äntligen börja leta efter en kommande hund, kennel och annat som rör ett hundköp. Ja, livet är bra härligt ibland!

Jag och Daniel påbörjade LCHF igår, och när vi vägde in oss igår kväll så hade jag gått ner 1,5 kilo sedan sist jag vägde mig (ca 2 veckor sedan), så det kändes lite peppande! Jag trivs bra med LCHF, faktiskt. Jag har inte känt mig hungrig och jag har inte heller saknat kolhydraterna. Jag har blivit helt manisk när det kommer till recept, jag letar och letar. Jag läser och studerar metoden till punkt och pricka. Roligt att pröva något nytt!

Nu: deklarera. Sista dagen idag.
Sen: Beethoven 4.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0