En bra dag

En bra dag. Sov dessvärre inte speciellt bra i natt. Och inte min andra halva heller. Vi låg båda och vred och vände på oss, och D skulle upp tidigare än tuppen själv, halv fem. Och trots bristen på sömn, så pallrade han sig iväg till arbetet medans jag låg kvar i sängen. Och det var svårt att somna om. Usch, stackarn. Idag har jag hand om skolans caféteria och jag säljer glass i stora lass och babblar med eleverna. Trevligt.

Idag hade jag hand om en engelskalektion, och jisses vad bra den blev. Inte på proffessionell nivå kanske, men på en helt okej nivå. Den bästa engelskalektionen någonsin tror jag. Kemin mellan mig och eleverna var kanon, och trots min (ibland) svengelska så blev det bra. Roligt, med tanke på en mindre bra lektion igår...

Nu ska jag återgå till att titta på dåliga dokusåpor tillsammans med eleverna.

Puss och kram!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0