I love you Caesar!

Yes I do. Caesar Millan är en härlig karl och jag älskar hans program! Jag lär mig så mycket, av att se hur han gör. En sak jag i alla fall har lärt mig är att det är så otroligt viktigt att vara en flockledare! Och när jag en vacker dag skaffar mig en egen hund, så ska jag bli dess ledare!

Jag längtar till den dagen då jag får uppfostra och forma min egen flock! Jag tycker det är så intressant med lydnad och hundpsykologi. Tänk att inte kunna kontrollera sin hund? Jag blir förbannad varje gång jag ser människor som inte kan ta hand om sina hundar, som skiter i vad de gör och hur de beter sig!

Ska man ha hund ska man fasen ha tid och kunskap! Och har man inte kunskap (så som jag) så ser man till att fixa det, och läsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0