Vilken pärs

Efter frukost och några avsnitt av "Dogs 101" på animalplanet, så fick jag spatt. Gick runt i lägenheten och visste inte vad jag skulle ta mig till. Så jag bestämde mig för att ta en promenad. Jag ringde till Alexandra för att höra med henne om hon ville göra mig sällskap, men människan svarade inte. Så det fick bli en singelpromenad. Sagt och gjort. Nu är jag hemma igen, efter en 35 minuters RASK promenad. Jag gick så fort att varje liten valk på kroppen ruskades om. Tuttarna gungade ganska så bra de också, men det var bara för att jag inte kunde hitta min sprotbehå. Men för att klargöra så är inte mina tuttar några valkar, de är välformade kurvor som jag fått jobba ganska så bra för. Inte vet jag vad jag har gjort med dem, men ja större har de i alla fall blivit!

Nu är det dags för dusch. Sen är det dags för lunch, eller något i matväg. Och sen är det dags för bio tillsammans med en syster och min mamma, och vi ska se "My week with marilyn". Jag är ju ett ganska så brett fan av Marilyn, så det faller mig HELT i smaken.

På återseende gott folk.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0