Ett inre lugn

Nu har mörkret lagt sig över Vingåker. Jag kom nyss hem ifrån en promenad tillsammans med Alexandra. Gud så skönt det var! Nu har jag intagit soffan, för att vänta på att min kropp ska tina. Det var fasen inte varmt ute! Vi bestämde ikväll, att vi även imorgon ska släpa oss ut på en promenad. Vi har även denna kväll, diskuterat gym-kort. Jag har vart lite skeptisk till det, men jag tror ändå att det kan vara en bra idé. Jag tänkte att jag skulle pröva på ett par-tre månader, så får vi se hur det går. Så att inte pengarna hamnar i sjön...

Jag känner verkligen ett inre lugn just nu. Jag har drömmar och ambitioner, jag vet att allt jag drömmer om kan bli verklighet. Om jag bara ger mig fasen på det! Det känns bara allmänt bra. Lilla landet lagom, det är sanna mina ord!

Nu ska jag skutta in i duschen, och sedan fortsätta att titta på den enastående filmen Australia, som går på 4:an. Har ni inte sett den, så kan jag rekommendera den. För vad passar inte bättre, än en fin långfilm såhär på söndagkvällen?

God kväll. God natt. Hörs imorgon!


Alexandra och jag. Mycket enastånde, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0