Tröttmössa

God morgon. Fy helsike. Jäklar vad trött jag är. Jag tycker att jag sover ordentligt, men varje morgon är jag lika trött. Både i huvudet och ögonen. Jag kan inte förstå. Kaffet får bli min nödlösning... Det kanske är så att det är mycket just nu, fast det inte känns som det? Mycket att tänka på. Och tidsoptimist som jag är, så hamnar mycket tyvärr på efterkälken.

  • Plugga matte, kursen börjar igen på måndag.
  • Maila mina lärare om nytt skolmaterial.
  • Börja fundera på sommarjobb. Vad vill jag jobba med? För pengar måste jag ha.
  • Ansöka om CSN.
  • Kommer jag att få ihop jobb och pluggandet?

    Kan ingen ge mig en miljon, så är i alla fall penga-problemet ur världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0