Sunlight.

God morgon, lördag! Sovit som en riktig stock i natt, D och jag gick och la oss halv elva igår. Enligt Ida, så har vi gått och blivit pensionärer, haha. Har just avnjutit en finfin frukost, bestående av två ägg och ett glas smoothie. Denna dag hoppas jag blir lugn, för jag orkar inte med något rummel-och rabalder. Om en stund så ska jag bege mig ut till M-byn för att hälsa på min familj och gratta min moder. Sen lite senare i eftermiddag, ska jag bege mig in till stan för att se på revý tillsammans med Ida. Och sen får jag se...

Jag skulle bara förtydliga en sak, angående "sluta-röka-gruppen", det är ingenting som gäller allmänheten isåfall, enbart eleverna på skolan. Om det blir av, så tror jag att gruppen kommer att hållas på lektionstid, men jag vet inte. Det är bara spekulationer från min sida, men jag hoppas verkligen att det blir av. Jag får gå i genom klasserna, och se hur många det kan vara som är intresserade. Men men, den som lever får se.


Nu ska jag ta ett skutt in i duschen. På återseende.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0