Plugg

Måndag, inget jobb så långt ögat kan nå, och då väljer jag att plugga istället. Först matte, och sen engelska. Måste även springa in en snabbis på ICA för att handla skrivblock och pennor. Min gamla sminkväska får agera pennfack. Det känns bra det här, med två nya ämnen. Och om ett halvår är kurserna slut. Och då SKA jag ha godkänt i varenda ämne. Annars blir det inte mycket till lärare för min del...

Dags för frukost: Ägg, Finn-crisp och smoothie. Tycker inte ni också att det bästa målet på dagen är frukosten? Jag tror att det är så här med frukost, antingen så älskar man det - eller så hatar man det. Min åsikt är ganska så uppenbar. Den dagen jag slutar äta frukost, ja då är det något som inte står rätt till i Emmas huvud. Äsch, nu får jag sluta skriva! Detta kan bli hur långt som helst...

...hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0