Planer

Jag har så mycket planer och funderingar just nu. För första gången i mitt liv, så vill jag på RIKTIGT framåt. Jag vill läsa klart mina ämnen, jag vill kunna söka till lärarhögskolan och jag vill skaffa mig ett litet bihang, i form av en hund. Jag har verkligen bestämt mig. Och det är så det ska bli. Kosta vad det kosta vill, med lån och bidrag, men det kommer att vara värt det i slutändan! Jag tar hellre ett studielån än ett typ billån. Det enda lite kluriga med detta, är att det är just nu svårt att kombinera studier med att jobba. Men pengar måste jag ju trots allt ha.

Jag blir så inspirerad av lärarkollegor jag har, bloggar jag läser, men framför allt, av alla fina elever som jag har med att göra. De är alla underbara, alla på sitt sätt. Så om det är någon av er, mina elever, som läser detta. Så jag kan jag säga er, att ni är bra människor och jag önskar er allt det bästa i livet. För det är ni värda, vareneda en! HÖR NI DET?!

Detta år, kommer att gå i utbildningens tecken.

Tro på dig själv, du vet att du kan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0