Ojdå... fredag redan?

Hejsan.
Igår blev det inga mer inlägg, jag hade så mycket annat för mig. Idag har jag också haft en del för mig. Jag hade bestämt mig igår kväll, att gå upp första gången som jag vaknade i morse. Pfft. Jag vaknade nio, gick upp och kissade och sedan somnade jag om. Det gick ju för jäkla bra... I alla fall, så vaknade jag klockan 11 istället, åt frukost och ett par timmar senare så hälsade Ida på. Först så gick vi ut och gick i ca 1 timme, gick och hälsade på Ica för att sedan bege oss hemåt för lite lunch. Det fick bli Amerikanska Pannkakor! Jäklar vad gott, mycket godare än "svenska pannkakor". Så det kan jag verkligen rekommendera! Receptet hittar ni här.

Nu har Ida åkt hem, och här sitter jag. Jag tänkte ägna de kommande timmarna åt att, diska, leta efter min perfekta hundras, laga mat, duscha och sedan lägga mig raklång i soffan.

Hoppas att ni får en bra kväll!








Bästa vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0