Ny vecka, nya tag

God vecka på er! Jag har hunnit med en del idag, även fast klockan bara är strax efter halv tio. Efter att ha tryckt på snooze-knappen ca 5 fem gånger, så fick jag arslet ur sängen. Ibland måste man bara bestämma sig! Höhö. Till frukost idag, så gjorde jag mig en smoothie. En hallon och granatäpples-smoothie! Mycket smaskigt. Och en riktig antioxidant-vitaminbomb!

Recept, smoothie:
2-3 dl vaniljyoghurt.
2 dl tinade hallon.
½ granatäpple.
2 tsk vaniljsocker.
1 msk socker.
Saft ifrån en apelsin.

Mixa ihop alltsammans. Och sen har ni en
mättande och supergod frukost!



Nu ska jag köra ett litet gympapass. Viktnedgångstävlingen har bara börjat...




Kommentarer
Postat av: J

Ett tips bara: uteslut allt socker så kommer du se resultat snabbare :) <3

2012-01-09 @ 12:55:05
URL: http://jnnfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0