Norma Jean Baker

One week with Marilyn var guld värd. Väldigt fin, vacker och bra film. I början av filmen så störde jag mig något fruktansvärt på att det inte var Marilyns ansikte, utan någon annans. Det kändes så fel i början. Men allt eftersom att filmen rullade på, så blev den bättre och bättre. Fint skådespel, och jag tyckte verkligen att filmen skildrade Marilyns verkliga liv. Vilken trasig, splittrad och neurotisk människa. Men ändå, enligt mig, den vackraste varelse som någonsin levt på denna jord. Varför skulle hon gå och dö för?

Efter att ha vart ute på vägarna och halkat, så är jag äntligen hemma igen. Är det bara jag som tycker att köra bil och lyssna på musik när det är mörkt, kan vara den skönaste känsla som finns? Det jag och min pappa har gemensamt, är att vi båda ÄLSKAR att köra bil. Jag skulle lätt vilja jobba med att provköra bilar...

Väldigt osammanhängande inlägg. Kort och gott, jag är hungrig och trött. Och jag ä l s k a r min familj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0