Mellanmål och mys

Har just smällt i mig ett finfint mellanmål/lunch - två kokta ägg & majonäs. Mättande och jäkligt gott!
Jag började lite smått fundera på vad som ska förträras senare i eftermiddag. Men då slog det mig, det är ju inte jag som ska planera och laga mat denna vecka. Utan det är min andra halvas uppgift denna vecka. Jag väntar med spänning! Alltid roligt när någon annan fixar och trixar. Sen tycker jag, även, att det är VÄLDIGT viktigt med jämställdhet. Inte bara mellan sambos och makar, utan även i familjen och på arbetsplatsen!

...och alltid roligt med besök. Snart dimper Alexandra in genom min ytterdörr! Och jag som skulle koka kaffe, kanske dags att sätta igång med det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0