Hemmakväll före utekväll

Hemma. Home sweet home. Revyn, var hur bra som helst! Jag har sett många katrineholms-revyer genom åren, men denna var bäst. Helt klart, utan tvivel! Bra jobbat, allesammans. Synd bara att det är så mycket tråkiga personer som går och tittar på en revy. Ingen humor, och inget drag. Varför? (Tack Ann-Marie för biljetten!)

Efter att revyn var slut, så hämtade Ida och jag pizza för att mätta våra magar med. Efter mycket om och men så hamnade vi även på den där födelsedagsfesten som Ida var bjuden på. Det var trevligt, och tack för att jag fick komma. Men jag blev inte långvarig, jag åkte hem efter ca 1½ timme, knappt det. Jag är bara inte på festhumör just nu. Det är sällan som jag är det. Jag trivs bättre hemma i soffan, jag väljer hemmakvällar framför utgång. Kanske kan ses som tråkigt, men ja, sådan är jag.

Jag slipper bakfylla imorgon, till skillnad från vissa. Och jag ligger nerbäddad i soffan, medans andra är ute och fryser. Men jag hoppas i alla fall att ni alla där ute, får en rolig & trevlig lördags kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0