Hemmadag

Idag har vart en hemmadag. En väldigt skön sådan. Fast jag har ägnat alldeles för lite tid åt studierna. Jag tycker att det är svårt att hitta motivation. Men när jag väl får arslet ur vagnen och sätter mig ner så går det som en dans. Någon fin själ som vet hur man finner motivation till att få ner arslet på stolen, så att säga?

Det enda som hänt idag är att jag, Daniel och Elise har lämnat tillbaka Gibson. Och en sak kan jag ju säga, inte blev jag mindre sugen på att skaffa en hund nu, efter att jag vart hundvakt. Typiskt! Efter det for vi till mina föräldrar, för att bli bjudna på lite kvällsmat. Alltid lika uppskattat! Vi fick även ner lite fika också, och exempel på samtalsämnen var kameltå och badräkter? Haha. Familjen Karlsson i ett nötskal.

Nu är det dags för lite studier, och sedan ett par avsnitt Full Frys. Klassiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0