Godmorgon Torsdag!

God morgon, kära medborgare. Klockan har precis passerat halv tio på förmiddagen. Just nu sitter jag och äter min dunderfrukost, och den absolut godaste frukosten! Blåbärssmoothie & ett kokt ägg! Frukosten är det viktigaste målet på dagen, och då är det viktigt att det är gott och näringsrikt. Denna frukost hör till min lagom-diet, för varken ägget eller smoothien innehåller speciellt mycket kolhydrater.

Recept, blåbärssmoothie.
Ca 3 dl yoghurt (i mitt fall vaniljyoghurt).
1 dl ovispad grädde.
3 dl blåbär.
1 banan.
Saften ifrån ½ apelsin.
1 tsk vaniljsocker.


Nu ska jag gå och borsta gaddarna, för att sedan bege mig mot Norrköping, där min vän Agnes bor!

Hejdå! Ta hand om er och varandra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0