Full rulle

Troget av er att titta in lite då och då. Uppdateringen på min front har vart ganska så kass, men så är det när det är full rulle hela tiden. Hoppas att allt är bra med dig?! Jag har vart i skolan och pluggat flitigt både måndag, tisdag och idag - onsdag. Och jag trivs som fisken i vattnet! Allt är så härligt. Det är roligt att få använda huvudet, träffa nya härliga människor och samtidigt få något vettigt gjort. Jag jobbar bättre i skolan än vad jag gör hemma, i alla fall när det kommer till matematiken. Inget som distraherar och stör.

Det är en skön känsla att få känna att man utvecklas som människa. Det är roligt att få känna att man tar sig framåt i livet, och att jag varje dag kommer lite närmare mitt mål. Det känns även riktigt fint. Och att jag får ta mig framåt med D och andra fina människor vid min sida, det är ju inte heller helt fel.

Nu ska jag göra lite kvällsmat. Lasange, bara att göra i ordning, stoppa in ugnen och sedan värma på när man ska äta. Förberett och klar't!

På återseénde, gott folk!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0