Det svider i plånboken

Uppdatering: Tackvare en läsares kommentar, så ska jag i eftermiddag bege mig bort till Biblioteket.

Eftersom att jag just nu inte har behörighet för att kunna söka in till lärarhögskolan, så håller jag på att läsa upp mina ämnen. Så just nu pluggar jag Samhällskunskap B, Engelska B och Matematik B. När jag är färdig med det, då är jag äntligen behörig - för att då utveckla min dröm. MEN för att kunna plugga, så behöver man skolmaterial, och det svider i plånboken det kan jag säga. Matematikboken har jag, men jag behöver få tag i böcker till Samhällskunskapen och Engelskan. Och varje bok kostar ca 400 kr STYCK!

...så nu är jag på jakt efter begangnade böcker så att jag slipper köpa böckerna till fullpris.




Kommentarer
Postat av: Amanda Gustafsson

Man brukar kunna låna böckerna på biblioteket ibland :) Ett tips!

2012-01-13 @ 09:45:12
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0