Pli på mig själv!

Ja, ni läste rätt. Idag är det pli på mig själv som gäller, om jag så skulle bli tvungen att tillverka ett schema till mig själv! Denna dag ska handla om struktur. Varför? Ett: För att jag är en obotlig tidsoptimist som ALLTID tror att jag hinner mycket på kort tid. Och jag OFTA använder frasen: "Jag ska bara...". Två: För att jag är en riktig slöhög, när jag väl satt mig vid tv:n eller datorn (höhö) så är jag fast. Men nejdå inte idag, idag ska det bli som min lite mer praktiska hjärnhalva vill ha det. Strukurerat.

Ojoj. Bara 8 minuter kvar innan jag måste stänga ner datorn.

Engelskan kallar. Jaja.
Varför kan jag inte få vara 8 år igen?

För mitt eget bästa, kanske jag till och med ska stänga av telefonen.

Jag drömde i natt, om min Newfoundland. Åh, vad jag var lycklig. Och sen drömde jag om cigaretter och att jag rökte, och då var det ingen lycklig dröm längre. Bläääääää.

3 Minuter kvar. Dags att kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0