Funny things

Har just avslutat den troligtvis, bästa lektionen hittills. Eller på väldigt länge i alla fall. Jag vet inte om det berodde på att jag hade en klass årskurs 9, eller om det beror på det otroligt vackra vädret idag? Eller så kanske det bara var så, att det är en bra klass? Oavsett anledning, så var det bra. Bara bra. Eleverna puschade varande till att läsa ur teknikboken högt, de berömde varandra, de hjälpte varandra med uttal och svåra ord och framförallt, så lyssnade de på varandra! Häääärligt!

Idag är det tisdag, och min planering igår fungerade hyffsat. Men jag var alldeles för trött för att orka med att plugga. Jag läste lite i min engelskabok, men det vart bara ett par ynka sidor. Idag ska jag in till stan, jag måste reklamera mina tights (fjärde gången gillt) höhö. Jag får ju tights gratis?! Jag är även ute efter ett par träningstights, den tighta varianten. Kanske kan få byta?

Nu ska jag ut på promenad tillsammans med eleverna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0