En dag ska du bli min.

Lyckoruset håller i sig, en riktig egoboost! Jag höll mitt föredrag idag, i engelskan och det gick jättebra. Tror jag? Min lärare är ganska så tystlåten av sig, han har ett riktigt pokerface, omöjlig att läsa av. Men ja, vi får hoppas på det bästa! Eftermiddagen har jag spenderat i sällskap av Alexandra, hon bjöd på thaimat och fika. Smaskens, jag känner mig riktigt bortskämd idag. Höhö.

Åh, varje dag tänker jag på min, en vacker dag någongång, kommande Newfoundlanshund. Och på tal om Newfoundland, så vill jag tipsa om en blogg som jag läser. Och hon råkar ha den sötaste hunden någonsin! Check it out: http://djurtokigasandra.blogg.se/

Nu står korvstroganofen & riset på spisen, redo för att förtäras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0