Bestyr på lördagar

Godmorgon vänner. Sovit gott? Jag har sovit som en stock i nästan 11 timmar i sträck. Hur skönt som helst. Nu har jag avnjutit två smörgåsar med medvurst, och vaniljyoghurt med apelsinbitar! Åh, finns det något godare än frukost? Fick jag välja mellan frukost, lunch och middag, så skulle frukosten vinna överlägset! Om en stund, så ska jag ta lilla bilen ut på en tur, för att hämta min andra halva. Han befinner sig mitt i ingenstans någonstans. Får se hur lång tid det tar för mig att komma fram, om jag nu gör det. Annars får han väl gå, haha. Sen måste jag också förbereda till middagen ikväll. Mina föräldrar och min lillasyster förväntar sig lite mat i magarna, klockan 18!

Pappa skickade ett sms förut.
Pappa: "Kan du köpa en bukett med rosor till E & D innan du åker hem?"
Jag: "Va?"
Pappa: "Ojdå. Sorry, jag skickade fel. Återgå till matlagningen du!"
Jag: "Pappa, jag som trodde att du var FÖR jämnställdhet"!


Ha. Ha. Ha. Ha. Ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0