Bara bra

Livet går upp och ner, ibland är det bra och ibland är det dåligt. Och det är livets gång, livet i det stora hela. Jag gillar livets berg och dal bana. Jag tycker om att vända blad, och byta kapitel och gå vidare i livet. Man behöver en liten dos av allt. Just nu är det en bra period, när allt är i balans och i harmoni. Då mår jag bra.

Och att sitta och titta på Dallas medans jag dricker lite citronte med lite brieost och 70 % choklad. Smaskens. Det är harmoni för smaklökarna det!

Och en sak som inte gör saken sämre, är att äntligen få träffa alla härliga elever igen! Ja, jag är nog lite jobb-sjuk. Men det gör mig inget, det finns inget bättre jobb. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0