Varför?

Det är en sak som jag lagt märke till, på Facebook. Det finns några av mina vänner som använder sig av en jäkla massa punkter! Hela tiden, oavsett humör eller sammanhang. Vet någon varför dessa människor gör så? Varför inte variera sig med lite komman, utropstecken och frågetecken? Jag får känslan av att om en person skriver t ex "krya på dig........." då känns det lite drygt faktiskt. Det skulle lika gärna kunna ha vart ett care-face. Är ni med mig? Ni måste också ha sett det?!

Statusuppdateringarna är roliga.
T ex;
"god morgon....har precis ätit frukost.....vilken fin dag det är....solen skiner....ska nog ta en promenad....."

Är det någon som känner igen sig i detta fenomenen? I så fall så får du gärna förklara varför det skrivs såhär. Är lite nyfiken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0