Trött på människor.

Nu är jag på krigsstigen igen. Nu är det programmet "unga mödrar" som har upprört mig. Jag hatar det programmet. Det är bara fullbordade idioter med i det programmet. Kolla inte på det. Det enda dom gör är att röka. Många verkar ha fått för sig att jag är bitter bars för att jag inte så kallat "får röka själv", klart att jag får. Men jag vill inte. Punkt.

Åter till ilskan. Mammorna i detta program röker när de är gravida, när de precis har fått barn, när de matar sina barn, när de lagar mat till sina barn, de röker till och med när de precis har fått en blodpropp i hjärnan? De kan ju lika gärna trycka in en cigarett i munnen på ungarna! Jag blir så arg. Inte nog med att de förstör sina egna kroppar, de förstör även sina barn, bokstavligen.

Det finns en del människor som man känner skulle behöva gå en kurs i allmänt vetande, för en del saker kan vara svåra att lista ut. Att man till exempel inte blåser cigarettrök i ansiktet på sitt barn? Så nu vet ni, alla rökande mammor (och pappor) där ute vad man inte ska göra.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hatar också det där programmet! Man blir bara arg och jag fattar inte heller hur föräldrarna kan vara så jävla dumma. Inget vett någonstans.

2012-04-20 @ 20:32:35
URL: http://johannafriskp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0