Till dig Edit



Detta är, för er som inte vet, min syster Edit (som förövrigt också har en blogg, en lite finare och vassare än mig) men jag är snart i kapp. Hennes blogg hittar ni här. Edit är nog den klokaste 16 åring jag känner! Jag tror att hon har en 16-årings kropp, men en mognad på kanske 25 år! Minst. När vi inte bråkar och är oense, så kommer vi faktiskt väldigt bra överens, men det har mer växt fram med åren. Och det är roligt. Jag beundrar henne, tänk om jag också var lika målmedveten, klok och allmänbildad som dig, Edit. Du har verkligen peppat och inspirerat mig till att vilja framåt i livet, och det är jag så otroligt glad för. Tack för att du är du. Jag är givetvis tacksam och glad för mina andra två syskon också, men just i detta nu så är det Edits time to shine. Glöm inte bort att du är värdefull. / I love you






Kommentarer
Postat av: Edit

Åh vad söt du är, det är du som är den kloka kära du! Jag älskar dig också! <3

2012-04-12 @ 19:56:56
URL: http://editkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0