Sunday night

Helgen har vart bra. Jag har i ett desperat försök, försökt att ladda upp ett inlägg med bilder, men icke sa nicke. I fredags så blev det fredagsmys, godisfusk och roadtrip för att hämta hem Daniel. Det hela slutade med att Daniel skickade fel GPS-kordinater till mig, så att vi hamnade någon helt annanstans. Efter mycket om och men, och efter x-antal utbrott ifrån min sida så hittade vi en Daniel gåendes ut med vägen. Haha. Igår så var det en bra dag, jag fick chans att gosa och umgås med en som blivit en av mina bästa vänner, Soja (osäker på hur de stavar hennes namn), världens finaste hund. Hon är tyvärr inte min, men jag lånar henne ibland. Och jag blir så glad varje gång som jag träffar henne, de personer som inte tycker om Rottweilers, de är väldigt konstiga människor. Efter promenaden med Soja, så fick jag chans att bebis-gosa med världens absoulut sötaste unge, Aurora. Vilket charmtroll, det gjorde hennes mamma och pappa bra! Lördagen avslutades hos Daniels mamma, kaffe och tv.

Idag har jag hälsat på min familj, mycket efterlängtat. Nu sitter jag här, mätt och belåten, och med ett leénde på läpparna. Jag satt och läste i genom gamla inlägg, och jag upptäckte att mitt dåvarande midjemått låg på 97 cm, och i morse när jag mätte mig så hade det gått ner till 92 cm. Det trodde jag INTE. Så nu ska jag fortsätta med träningen. Tänkte inte göra det till en tävling denna gång, för uppenbarligen så rinner alla mina tävlingar ut i sanden varje gång... Så nu ska jag istället sätta upp mål!

Ska knåpa lite på detta. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0