Som en högproduktiv fabrik

Jäklar säger jag bara! Såhär prokutiv och duktig har jag nog aldrig vart, eller i alla fall inte de senaste 21 åren. Ojoj. Idag har jag hunnit med att träna, duscha, äta frukost, tittat på två avsnitt av SATC, städat sovrummet och dammsugit, vart på systemet och mataffären, tillagat en himmelsk go men framförallt svår kött-gryta, lagat lunch, tvättat och hängt upp tvätt, bytt sängkläder. Den ni! PENSIONÄRSPOÄNG!

Nu ska jag skriva klart om det där förbaskade modet, och sen ska jag. Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra sen. Troligtvis blir det att träffa Alexandra med bullen i ugnen. Vi får se.

Hejdå!



Kolla urringningen! Jag har jobbat hårt med att få till den klyftan. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0