Smaskens-middag

Nu har jag presic avnjutit min hemmagjorda och fina köttrgyta. Den blev jäkligt god! Jag klappar mig själv på axeln och jag känner att jag börjar närma mig målet som mästerkock. Ibland känner jag mig som Lotta på Bråkmakargatan, jag kan allt. Vill ni också tillaga den smaskiga köttgrytan, och imponera lite extra på någon, så hittar ni receptet här.

Och nu är även uppsatsen färdig. Och den blev helt okej enligt mig själv. Men min lärare är ganska så petig, men han tycker att jag skriver bra och har bra upplägg när jag skriver. Så det kan bli en liten diss, men jag står fast vid min egen åsikt. Helt okej. Men det är tyvärr inte den åsikten som kommer att ta mig till högskolan. Att ingen kan införa att man får betygsätta sig själv..? Ha. Ha. Ha.

...och nu ser jag disken. Ja, ni hittar mig vid diskbänken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0