Matvrak

Lördagens bilder bestod tydligen mest av mat. Jag älskar mat, där av min matiga figur. Det går tydligen rykten om att jag har återgått till THE DARK SIDE = börjat röka. Detta är inte sant, givetvis. Ett löfte är ett löfte. Jag känner hur lungorna återfår sin vackra färg och kapacitet. Jag känner även hur KOL:en rinner ur kroppen på mig. Jag är fri, jag är inte längre slav under nikotinet. 15 veckors frihet i fredags, när jag firar ett halvår hoppas jag att någon bjuder mig på tårta, som en hyllning till att jag tog mitt förnuft till fånga och att jag låter er få chansen att älska och dyrka mig några år till. Lång mening, jag är inte svensklärare. Än.

Nu tackar vi på bondegatan för oss och kastar in handduken. Hörs om några timmar igen. Utvilade utan påsar och ringar kring ögonen. Såg en kille med brutala ringar kring ögonen. Han kan inte vara bra kompis med John blund. Men det är jag. Sluta svamla Emma. God natt. Nu börjar Daniel också att svamla. Måste slå på dövöronen. Hej John blund, hejdå Daniel.

Bla bla. God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Linda

du är så jävla bra, ickerökare! jag fixar en tårta, eller iaf en fika :) LOVE

2012-04-22 @ 01:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0