Jag slapp tydligen inte undan...

Jävla busskontrollanter. 565 kr i böter, för att jag min snåle och rent ut sagt korkade klantarsle, tänkte att jag kunde tjäna 22 kr på att säga att jag var under arton och då få en ungdomsbiljett. Istället klev jag av bussen med boten i handen och 565 kr fattigare. Aldrig mer! Och kontrollantkärringen tyckte och hoppades på att jag skulle lära mig en läxa. När jag blivit blivit ett med jorden, då ska jag hemsöka dig och fylla ditt hus med alla mina bussbiljetter som jag samlat på mig genom åren! Gör inte som jag, och mina fans där ute, bli inte som mig. För då kommer ni att bli fattiga.

Jävla skitdag, nu ska jag sova.
Möte med banken imorgon. Spännande.
God natt gott folk.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy fan vad irriterande!! Och vad dyrt!

2012-04-18 @ 12:21:42
URL: http://johannafriskp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag åker alltid på reducerad biljett fast jag ska betala fullt pris, jag har åkt fast en gång (böter på 1200 kr) men alla de pengar jag har sparat på de reducerade biljetterna har jag tjänat in så boten betalade i princip sig själv.

2012-04-19 @ 16:50:50
URL: http://djurtokigasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0