Hundtokig!

Ja, jag låter rubriken tala för sig själv. Jag tyckte att jag var besatt förut, men nu är det värre än någonsin. Men nu känns det så ledsamt, för att det lär dröja tills det att vi flyttat till hus. Så nu är jag mer peppad än någonsin! Jag ska snickra ihop en hundgård med tillhörande hundhus och sen vill jag träna agility och lydnad, åh så spännande! Och allt detta kommer jag pyssla med i vår framtida trädgård.

Jag kom och tänka på en sak för ett par dagar sedan. Jag tror att jag har hittat min hobby, jag har ALDRIG haft någon. Men nu tror jag att jag hittat mitt intresse. Åh, jag längtar. Daniel börjar prata om att han vill ha en Mastiff. En Mastiff och en Newfoundland. Någon hundvan som vet, kan dessa två raser passa ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0