Hahahahaha

Jag har nu under de senaste ca 20 minuterna funderat över mode. Alltså mode och modeller. Jag hör så många som vill bli modeller, varför kan jag då fråga? Visst, jäkligt lätt förtjänta pengar. Jag sökte på Google efter modell-bilder, och den enda ser mer konstig ut än den andra. Låt mig visa ett par exempel... Nu kom jag just på att jag bloggar ifrån mobilen, och att jag då inte kan skriva under bilderna. Ska jag låta bilderna tala för sig själva?!

Neeeeej.

Den första bilden, ja antingen så är hon hungrig eller så tycker hon på allvar att det är sexigt att äta halsband?

Bild nummer två, hon tycker att det är snyggt att dölja ansiktet med händerna? (åh, kolla vilka snygga poser!!!!) jag tycker mest att det ser ut som om hon lider av migrän och behöver en treo. En trebent åsna hade kunnat göra det bättre....

Bild nummer tre, ja ni ser ju själva, hon lider av magknip.

Bild nummer fyra, ja hon har bara missuppfattat det där med att dra in magen och ut med brösten.

Dessa bilder, skulle läkarna kunna använda som demonstrerande bilder för olika åkommor... Det ser verkligen äkta ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0